maanantai 15. kesäkuuta 2015

kukkia olkkariin








Eilen ja tänään olen siivoskellut kotona, silleen hissuksiin ja rauhallisesti, sillä mulle on nyt jostain siunaantunut aikamoinen selkäkipu, joka ailahtelee välillä pahaksi ja välillä se on sitten ihan ok. Mutta siis ihan täällä oleskelutiloissa olen järjestellyt ja sitten tuolla ylhäällä tulevia remppatiloja tyhjennellyt.

Tänään meillä oli omien lasten seurana kummityttö isoveljensä kanssa ja tuntui kyllä melkein "lapsivapaalta" kun molemmilla lapsilla oli kaverit. :) Kummityttö on kyllä useamman vuoden Pikkusiskoa vanhempi, mutta ihanasti kuitenkin yhdessä aina leikkivät. Pojat ovat samanikäisiä ja luokkakavereita keskenään. Ihan huippua! Ehdin siivoilla rauhassa ja leipoa jopa raparperipiirakan.

Tytöt myös keräilivät pihalta monta kukkakimppua (ehkä saattoivat vähän eksyä kukkapenkkiinkin, mutta eipä tuo maata kaada :D ) ja niitä on nyt meillä sitten ilahduttamassa siellä täällä. Yhden laitoin olohuoneen arkkupöydälle ja nappasin muutaman kuvankin. Kuten näkyy, ei sohvanurkkaus ole muuttunut yhtään talvi-ilmeestään, uusia sohvatyynynpäällisiä vois kyllä vähän miettiä vaan kun tykkään noistakin. :D

Kohta alkaa pikkukakkonen ja mun on kyllä pakko pötkähtää sohvalle sen ajaksi. Ruokailuajat on vähän vinksahtaneet näin kesälomalla, joten jos vielä ruoan uuniin laittaisi siksi aikaa. Menee sitten iltaruoka ja iltapala samaan syssyyn. ;)

Hei muuten, on jo pitänyt aiemmin sanoa että uusia klikkautuneita lukijoita on tullut taas, kiva juttu ja TERVETULOA! :) Olen myös liittynyt instagramiin alkukesästä ja minut löytää sieltä naputtelemalla #lauraraparperinalla. Siellä on siis paljon muutakin kuin blogijuttuja.

Mukavaa viikonalkua kaikille! :)

Laura

6 kommenttia:

  1. Minäkin kävin eilen keräämässä noita lupiineja pariinkin maljakkoon. Tykkään niistä ja niillä saa niin helposti näyttävät kukka-asetelmat ja mikä parasta ihan ilmaiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä meitä nyt suositaan kun upeita kimppuja saa suoraan luonnosta! :)

      Poista
  2. Täytyy hakea noita lupiineja ja muita luonnonkukkia maljakoihin juhannukseksi, kauniita ja edullisia ;) Ihana olohuoneen pöytä teillä on!! Oikein mukavaa juhannusta teidän perheelle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä suunnittelen jotain kranssin sitomistakin vielä mut saa nähä ehdinkö toteuttaa myös nämä suunnitelmat. ;)
      Kiitos, arkku on joku vanha, ehkä matka-arkku tai vastaava, ehkä joku armeijan arkku? Olen sen joka tapauksessa perinyt famultani ja se on tosi rakas minulle. <3

      Poista

Hei! Kiva kun jätät viestin käynnistäsi!